GYIK

Kitől kérdezhetek ha hiba van ?
Ide a sor végre kattintva bejelentheti a hibát melyre munkatársunk válaszol önnek.  Hiba bejelentés

Kérem a bejelentésben minden esetben szerepeltesse a következő adatokat:

  1. Melyik rendszerünk és annak melyik alrendszerében tapasztalja a hibát?
  2. Milyen esetekben fordul elő a hiba, mit kell ahhoz tennie hogy biztosan előforduljon ?
  3. Mi az Ön elérhetősége ahol válaszolhatunk Önnek.

Hogyan zajlik egy hibaelhárítás, mi a hibabejelentés menete?

Hibabejelentését követően kap egy hiba regisztrációs számot, melyre hivatkozva zajlik a munkatársunk és Ön között ezzel a hibával kapcsolatos összes kommunikáció, a nyomonkövethetőség érdekében. Ez a regisztrációs szám a válaszlevelünk címében fog szerepelni, amit bejelentését követően fog megkapni. Kérem ezt ne törölje ki, a későbbiek során sem, amikor majd válaszol levelünkre.

 

Hova fordulhatok ha nem tudom hogyan kell a rendszerben valamit csinálni és kérdezni szeretnék ?

Ide a sor végén található e-mail címre megírhatja mit szeretne tenni és munkatársunk válaszol Önnek. ugyfelszolgalat@mobilszla.hu

 

Állandó 24 órás online ügyfél-szolgálatunk címe: ugyelet@mobilszla.hu