CRM

MOBIL-SZLA CRM - Ügyfélkapcsolat kezelés

INTERNETES E-CRM MEGOLDÁS

Egyre több cég használja az internetet és egyre több cég igényli az üzleti lehetőségek internetes nyomon követését. Az ügyfélkezelés másik oldala, hogy az ügyfelek természetesen szintén szeretik tudni, hogy mi, hol tart, ki akarják magukat szolgálni információval és ehhez is szükséges az internetes felület. Így a hagyományos ügyfélkezelést felváltotta az internetes eCRM megoldás. Az ügyfelek pedig internetes ügyfelekké váltak illetve válnak folyamatosan.

VALÓDI INTERNETES ÜGYFÉLKEZELÉS

A Mobil-Szla rendszer mind az ügyfélkezelés funkcionalitásával, mind az internetes kommunikációs beépített eszközökkel rendelkezik. A Mobil-Szla a szoftver evolúció legújabb technológiáját kínálva nem csak internetes adatbanki szolgáltatást kínál, hanem valódi internetes ügyfélkezelést, valódi internetes hálózati megoldást minden érdekelt partner cég, viszonteladó részvételével. A valódi kapcsolat az érintett területek jogosultságfüggő kezelési felületét is kínálja sokrétű jogosultsági struktúrák kialakításával.

A MOBIL-SZLA SZERINT AZ ÜGYFÉL AZ ELSŐ

A Mobil-Szla úgy gondolja, hogy az ügyfél az első. Az ügyfél meg kell, hogy kapja az igényeinek megfelelő szolgáltatást, fel kell hogy tudja tenni kérdéseit, nyomon kell, hogy kövesse a saját üzleti adatait és az internetes kommunikáció segítségével akár új kedvező üzleti lehetőségeket, partnereket is feltérképezhet.

A MOBIL-SZLA RENDSZER VIRTUÁLIS VILÁGA

A globális kommunikáció világában a Mobil-Szla rendszer egy virtuális világot is kínál, ahol a rendszer funkcionalitása lehetővé teszi azt, hogy az ügyfél akár saját ügyfélszolgálatát is ezen keresztül kialakítsa és felépítse.

A Mobilszla.hu CRM rendszerének bemutatása:

  • Támogatja a cég értékesítőinek munkáját, betegség esetén könnyen kezelhetővé teszi a feladat átadásokat, biztosítja hogy egy egy értékesítő kiesésekor a munkatárs pótlása, az ügyfelek megismerése és a  korábbi ígéretek betartása gördülékenyen működjön az uj értékesítő munkatárs részéről is.
  • Lehetővé teszi hogy a cég jogosultsággal rendelkező munkatársa egy egy vevő vagy beszállító partnerrel kapcsolatos összes kommunikációját egy helyen összegyűjtve időrendben áttekinthesse., mint “ügyféltörténet”
  • Támogatja  a kampányok kezelését és az előre megirt felépített online levél kampányok végrehajtását, levezénylését, valamint eredményességük kiértékelését.
  • Támogatja a közvetlen értékesítési folyamatot a kedvezmények, ügyféltörténetek, vásárlás történetek, egyedi és értékhatáros kedvezmény rendszerek, valamint az árlisták és raktárkészletek kezelésével.
  • Közvetlen megkereséseket illetve kereskedelmi folyamatokat (árajánlatokat) lehet indítani a CRM rendszerből.
  • Támogatja az ígéretek és találkozók nyomkövetését és automatikus generált figyelmeztetésekkel segíti hogy azok ne merüljenek feledésbe, mint feladatok.
  • Támogatja többféle kommunikációs mód használatát és követését, mint SMS, E-mail, WebChat, hangrögzítések elektronikus tárolása.
  • Lehetővé teszi a cég számára az ügyfélszolgálaton keresztüli “Reklamáció kezelés” támogatását, követését, naplózását és értékelését mérését.